شیرینی‌فروشی ناتلی، سفری شیرین از گرجستان تا تهران

شیرینی‌فروشی ناتلی، از معروف‌ترین شیرینی‌فروشی‌های تهران، تاریخچه جالبی دارد. این شیرینی‌فروشی فعالیت خود را از سال ۱۳۱۴ در تفلیس گرجستان شروع کرده است و ۸۰ سال در این زمینه سابقه دارد. ناتلی، که با نام «ناتالی» آغاز به کار کرده بود، با تولید شیرینی سنتی و محلی گرجستان با نام «کامفت» فعالیتش را شروع کرده. سال ۱۹۴۵، همزمان با جنگ جهانی، این شیرینی‌فروشی توسط صاحبش به تبریز منتقل شد و با نام شیرینی‌فروشی «وطن» ادامه به کار داد. چند سال بعد به تهران آمد، نام ناتالی را به ناتلی تغییر داد و به مرور شعبه‌هایش را زیاد کرد.

شیرینی ناتلی هم‌اکنون با ۹ شعبه در تهران فعال است. بنابراین هر محله‌ای از تهران که زندگی می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید یک شعبه از آن در نزدیکی‌تان وجود دارد. این شعبه‌ها در سهروردی، فلکه سوم تهرانپارس، پاسداران، نیاوران، اشرفی اصفهانی، فلکه اول تهران‌پارس، نیروی هوایی و میدان هروی مشغول به کار هستند.

قنادی ناتلی از آن دسته قنادی‌هایی است که می‌تواند شما را سر ذوق بیاورد. کافی است ویترین این فروشگاه را نگاه کنید تا هوس کنید وارد مغازه شوید. شیرینی‌ها و دسرهای رنگارنگ و متنوع جلو روی شماست. آن‌قدر انتخاب زیاد است که احتمالا گیج می‌شوید. می‌توانید هربار یک گزینه را امتحان کنید و مطمئن باشید حالاحالاها انتخاب دارید. در کنار شیرینی و دسر، کیک‌هایی با طرح‌های بسیار خاص و جذاب در ناتلی قابل دسترس است که می‌توانید از میان‌شان یکی را برای مهمانی و مناسبت‌های خاص انتخاب کنید. کیک‌های تولد، کیک‌های یخچالی و کیک‌های کافی‌شاپی، انواع کیک روزانه و انواع پای روزانه از این جمله هستند.

در این شیرینی‌فروشی کوکی‌های مختلفی به صورت باز یا دسته‌بندی برای خرید وجود دارند. از شکلات‌های دست‌ساز ناتلی غافل نشوید. یکی از گزینه‌های خوب ناتلی بسته‌‌های مختلف شیرینی تر و خشک و کوکی‌ها به صورت مخلوط است. این ترکیب‌ها برای هدیه دادن بسیار مناسب‌اند.

ناتلی شیرینی‌ها و دسرها و کوکی‌ها و کیک‌هایش را با طعم بسیار ملایمی ارایه می‌دهد و شما از شیرینی بیش از اندازه آن زده نخواهید شد.

سه شعبه از این شیرینی‌فروشی در اسنپ‌فود فعال است و امکان خرید آنلاین از آن‌ها را دارید. می‌توانید از میان چند مدل شیرینی خشک یا مخلوط شیرینی تر یکی را انتخاب کنید و به راحتی درب منزل‌تان آن را تحویل بگیرید. امکان خرید آنلاین از یکی از معروف‌ترین شیرینی‌فروشی‌های تهران را از دست ندهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.