طعم دلپذیری از مزه های مختلف در رستوران های پایتخت بحرین

گردشگران با رفتن به رستوران با فرهنگ غذایی هر کشور و مردمش آشنا شده و با امتحان طعم و مزه غذاهای آن سرزمین می توانند به فهرست علاقه مندی خوراکی و غذاهای خود بیافزایند. رستوران های منامه پایتخت بحرین نیز به دلیل تنوع بالا روزانه گردشگران زیادی را در خود جای می دهد. در زیر با ۴ رستوران خوب این شهر شما را آشنا می کنیم.

رستوران جیم را بهتر از هر چیز می‌توان یک کافه تریا در منطقه زیبای عدلیا توصیف کرد که توازن تمام عیاری بین یک غذاخوردن خوب و معمولی ایجاد کرده است. جیم با قابلیت ارائه خدمات به گروه ‌های دسته جمعی و یا زوج‌ ها، امکان لذت بردن از غذا داخل فضای آرامبخش رستوران یا باغچه زیبای بیرون رستوران را فراهم آورده است. این رستوران که به خاطر راسته بره گریل شده‌، خرچنگ گریل شده با ناگت‌ های سوخاری حاوی پنیر فرانسوی معروف است بسیار سخاوتمندانه عمل می‌کند. هر ظرف با لطافت و سلیقه بسیار زیاد توسط گوجه و گلهای هویج تزئین می شود که احساس مخصوص بودن را کاملا به میهمانان القا می‌نماید.

جیم: بحرین، منامه، عدلیا، جاده ۳۸۰۸، بلوک ۳۳۸

میرای

یک رستوران ژاپنی با کلی نوآوری که کمی از مرکز شهر منامه دور است و منوی آن ترکیبی از غذاهای سنتی ژاپن با کمی اقتباس از غذاهای کلاسیک فرانسوی و ایتالیایی است که حاصل آن غذایی کاملا جدید و هیجان انگیز می‌باشد. شما می ‌توانید به صورت آنلاین میز رزرو کنید و در صورتی که زودتر از موعد به رستوران برسید در سالن استراحت از نوشیدنی های عربی لذت ببرید. برای شام بهتر است غذای روز پیشنهادی سرآشپز و یا تپان ‌یاکی گوشت گوساله (سبک خوراک ‌پزی ژاپنی ها روی یک صفحه فلزی) را امتحان کنید و یا اینکه غذای ساشیمی و نیگیری سوشی را به عنوان یک غذای خاطره ‌انگیز انتخاب نمایید.

میرای: بحرین، منامه، عدلیا، جاده ۳۸۰۳، شماره ۱

کافه و رستوران وراندا

ارائه غذاهای سنتی خاورمیانه در یک رستوران دوستانه با دکور و تزئینات جادویی، کافه و رستوران وراندا را به یکی از مکان‌ های دوست ‌داشتنی بحرین تبدیل کرده است. غذاها شامل نان عربی گرم، جوجه کباب سیخی، سالاد‌های تازه، پیش ‌غذاهای سرخ‌شده و مقدار زیادی نوشیدنی میوه‌ای تازه است. برای افرادی که این نوع غذاها برایشان تازگی دارد، پنجشنبه و جمعه شب ‌های وراندا که بوفه ‌های باربیکیو در آن برقرار است می‌تواند فرصت خوبی برای امتحان و انتخاب غذاهای محلی که به همراه سالاد، سبزیجات و میوه‌ های عجیب و غربی سرو می‌شوند، باشد.

وراندا: بحرین، منانمه، خیابان شیخ عیسی، بلوک ۳۲۷، مرکز خرید شماره ۳۷۲

ماکی بحرین

این رستوران در طبقه همکف مرکز تجارت جهانی بحرین قرار دارد که با اتکا بر ترکیبات و طعم ‌های سنتی ژاپن به خلق منویی الهام ‌بخش و مبتکرانه‌ از غذاهای خوشمزه و شادی ‌آفرین پرداخته است. رستوران و قسمت سالن استراحت هر روز تا دیروقت باز هستند و این امکان برای کسانی که تمایل دارند پس از شام وقت بگذرانند بسیار عالی است. واقع شدن این رستوران در داخل یک مرکز خرید بزرگ، آن را به مکان خوبی برای استراحت بعد از خرید و شام خوردن تبدیل کرده است. طراحی مدرن و شیک ماکی، غذاخوردن را به تجربه ‌ای مدرن و تصنعی تبدیل می‌ کند که ظرف‌ های شیک سرو غذا مکمل این قضیه است.

ماکی: بحرین، منامه، بزرگراه فستیوال، برج غرب، مرکز تجارت جهانی بحرین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.