۶ رستوران روباز در غرب تهران

رستوران روباز در غرب تهران می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای دورشدن از شلوغی شهر و همنشینی با خانواده و دوستان به‌بهانه‌ی خوردن غذایی دلچسب و لذیذ باشد. غرب تهران به‌دلیل ساختار جغرافیایی این شهر کانال عبور باد محسوب می‌شود؛ به‌همین دلیل صرف غذا در رستوران روباز در غرب تهران گزینه‌ای دم‌دست و دلپذیر برای تازه‌کردن آب‌وهواست، بدون اینکه از شهر خارج شوید.

رستوران روباز در شهرک غرب

رستوران روباز ایوان برج میلاد
رستوران روباز ایوان برج میلاد

رستوران روباز ایوان برج میلاد

شاید وقتی حرف از رستوران روباز در غرب تهران به میان آید، شما هم از روی عادت یاد باغچه‌های اطراف تهران بیفتید، اما اجازه دهید این دفعه چندان از مرکز شهر دور نشویم؛ شما قرار است در کنار کسانی که دوست‌شان دارید غذای دلچسبی را در بلندای برج میلاد نوش جان کنید.

برخلاف تصور، قیمت‌های این رستوان آن‌قدرها هم گران و دور از دسترس نیست و تفاوت چندانی با رستوران‌های دیگر ندارد؛ تفاوت این رستوران با دیگر رستوران‌ها در لذت صرف غذا همراه با تماشای چشم‌اندازی زیبا از تهران است.

شما می‌توانید غذاهای بسیار متنوعی را از منوی این رستوران انتخاب کنید؛ هم فرنگی و هم ایرانی. همچنین منوی این رستوران تنوع بسیار خوبی برای انتخاب نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسر دارد.

آدرس رستوران روباز ایوان برج میلاد: برج میلاد، ضلع غربی برج، جنب میهمانسرا.

رستوران روباز سپیدار

رستوران روباز سپیدار هم جزو رستوران‌های روباز در شهرک غرب محسوب می‌شود. این رستوران با فضای بسیار دلچسب و متفاوتی که دارد می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند. غذای این رستوان روباز در غرب تهران کیفیت بالایی دارد. شما می‌توانید انواع کباب‌ها و غذاهای ایرانی و البته تنوع خوبی از غذاهای فرنگی را از منوی این رستوران سفارش دهید و البته پیشنهاد ما سفارش انواع کباب‌هاست؛ مخصوصاً جوجه و چنجه.

این رستوران روباز در غرب تهران صبحانه‌های بسیار دلچسبی نیز دارد و البته صبحانه در فضایی باز، لذت خوردن آن را دوچندان خواهد کرد.

آدرس رستوران روباز سپیدار از این قرار است: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از میدان کتاب، بلوار گراوندی، خیابان سپیدار، پلاک یک.

رستوران روباز درویش

رستوران روباز درویش

یکی از چند رستوران روباز در غرب تهران رستوران روباز درویش است که نظر مساعد بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. درواقع باید درویش را یک کافه رستوران محسوب کرد که در کنار منوی خوب و متنوعی از غذاهای باکیفیت، منوی کافه هم دارد. این رستوران قلیان هم سرو می‌کند.

محیط باز این رستوران بسیار دلنشین و زیباست و می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند. این رستوران جزو رستوران‌هایی است که با وجود حفظ فضای سنتی تخت، محیطی مدرن و نو را به وجود آورده‌اند و فضای دلچسبی دارند. این رستوران روباز جزو رستوران‌های با قیمت مناسب محسوب می‌شود و البته با توجه به کیفیت بالای غذا و سرویس‌دهی و لذت‌بخشی محیط، می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد.

آدرس رستوران روباز درویش از این قرار است: سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کتاب، بلوار فرحزادی.

رستوران روباز ترمه (باغ صبا)

یکی از مکان‌های مناسب برای برگزاری برنامه‌های مختلف در فضایی باز و همراه با خوردن غذایی خوشمزه رستوران روباز ترمه (باغ صبا) است. این رستوران ظرفیت پذیرایی از ۱۵۰ نفر را دارد و تلفیقی از فضای سنتی و مدرن است. شما در فضایی بسیار آرام و پردارودرخت می‌توانید از صرف غذا لذت ببرید. در این رستوران شما مشکلی برای جای پارک اتومبیل نخواهید داشت. از دیگر مزیت‌های آن موسیقی زنده است؛ البته اینترنت هم جزو امکانات واضح این رستوران است.

آدرس رستوران ترمه از این قرار است: پونک، بلوار فلاح‌زاده، خیابان اورگ شمالی، ابتدای باغستان.

رستوران روباز شاهنامه فردوسی

رستوران روباز شاهنامه فردوسی جزو باغ‌رستوران‌های خوب تهران هم محسوب می‌شود. از انتخاب این رستوران روباز پشیمان نخواهید شد؛ هوایی دلچسب، فضایی زیبا و البته غذایی خوشمزه می‌تواند شبی خوب را برای شما و همراهان‌تان رقم بزند. این رستوران با ظرفیت پذیرایی از ۴۰۰ نفر می‌تواند محل مناسبی برای برگزاری جشن هم باشد.

منوی این رستوران غذاهای ایرانی را دربرمی‌گیرد. کیفیت غذای این رستوران هم به نظر بسیاری از افراد عالی است و بسیاری از افراد برای میل غذایی در فضای روباز این رستوران را انتخاب می‌کنند.

آدرس رستوران روباز شاهنامه فردوسی: انتهای ستاری شمال، میدان دانشگاه، بلوار سیمون بولیوار، نبش شاهد ۴.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.